-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
-
Dla Niej
- Torebki Femestage Eva Minge
- Torebki TOP SECRET
- Torebki Bessie London
- Torebki Nobo
- Torebki Monnari
- Torebki Paolo Peruzzi
- Torebki Shopper
- Torebki Nerki
- Torebki Wizytowe
- Torebki Listonoszki
- Torebki Kopertówki
- Torebki Koszyki
- Torebki Kuferki
- Torebki Worki
- Torebki Klasyczne
- Plecaki
- Torebki skórzane damskie
- Dla Niego
- Galanteria skórzana
- Odzież damska
- Bestsellery
- Promocje
- TOP Producenci Torebki i Dodatki
- TOP Producenci Buty
- BLOG
-

-
Dla Niej
- Torebki Femestage Eva Minge
- Torebki TOP SECRET
- Torebki Bessie London
- Torebki Nobo
- Torebki Monnari
- Torebki Paolo Peruzzi
- Torebki Shopper
- Torebki Nerki
- Torebki Wizytowe
- Torebki Listonoszki
- Torebki Kopertówki
- Torebki Koszyki
- Torebki Kuferki
- Torebki Worki
- Torebki Klasyczne
- Plecaki
- Torebki skórzane damskie
- Dla Niego
- Galanteria skórzana
- Odzież damska
- Bestsellery
- Promocje
- TOP Producenci Torebki i Dodatki
- TOP Producenci Buty
- BLOG
-
-
Reklamacje
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.
Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.
Reklamcji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użutkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania oraz różnego rodzaju plamy oraz przebarwienia)
Aby dokonać reklamacji należy:
- Pobrać i wypełnić formularz reklamacji (kliknij aby pobrać).
- Spakować produkt/-y wraz z dokumentami zakupu (np. paragon, fakturę VAT) i wypełnionym formularzem reklamacji.
- Odesłać towar na adres:
GALERIA ON-LINE Marta Grabowska
ul. Grodzieńska 25 m. 57
94-010 Łódź - W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z kosztami przesyłki lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
- W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta wraz z uzasadnieniem na jego koszt.
Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z regulaminem sklepu §9
ADRES DO ZWROTÓW
GALERIA ON-LINE Marta Grabowska
ul. Grodzieńska 25 m. 57
94-010 Łódź
Kontakt
tel.: +48 600-250-151
e-mail: reklamacje@galeriaon-line.pl