• Reklamacje

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią. Tej zasadzie podlega cały asortyment sklepu, także produkty kupione w trakcie trwania promocji.

Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z wypełnionym formularzem reklamacji na adres firmy. Należy w nim podać swoje dane osobowe i nr konta, na który ma zostać zwrócona ewentualna należność. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu.

Reklamcji nie podlegają uszkodzenia powstałe w wyniku złego użutkowania towaru (obicia, otarcia, zarysowania oraz różnego rodzaju plamy oraz przebarwienia)

Aby dokonać reklamacji należy:

  1. Pobrać i wypełnić formularz reklamacji (kliknij aby pobrać).
  2. Spakować produkt/-y wraz z dokumentami zakupu (np. paragon, fakturę VAT) i wypełnionym formularzem reklamacji.
  3. Odesłać towar na adres:
    GALERIA ON-LINE Marta Grabowska
    ul. Grodzieńska 25 m. 57
    94-010 Łódź
  4. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy, a jeśli będzie to  niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sprzedający zwróci Klientowi równowartość ceny towaru wraz z kosztami przesyłki lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
  5. W przypadku nie uznania reklamacji, reklamowany towar zostanie odesłany do Klienta wraz z uzasadnieniem na jego koszt.

 

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z regulaminem sklepu §9

 

ADRES DO ZWROTÓW

GALERIA ON-LINE Marta Grabowska
ul. Grodzieńska 25 m. 57
94-010 Łódź


Kontakt

tel.: +48 600-250-151

e-mail: reklamacje@galeriaon-line.pl